El dispensador de somnis d´IB3 Ràdio

dimarts, 9 de març del 2010

Fiona Ferrer Lioni. Una sirena experta en moda, art i comunicació.

dimarts, 9 de març del 2010
Resumir el seu currículum en unes línies seria impossible. Encara que a Espanya sigui coneguda gràcies a Supermodelo, la seva relació amb el món del disseny va començar des de ben petita - El seu pare (Juan Ferrer) va ser president de Passarel·la Gaudí en el seu temps i la seva mare (Mietta Leoni) una gran model. Així que ho duia en la sang. Va voler ser dissenyadora, de fet, va estar un any treballant a París amb Claude Montana però va descobrir que aquest no era el seu món. Així que va decidir marxar a Miami a estudiar Relacions Internacionals i Comunicació. Després d'un periple per Madrid i Nova York es va iniciar en el món del periodisme. I així va esser com va començar la seva carrera meteòrica cap a l'èxit.


FIONA FERRER

EL "CODI SECRET" D´UNA EXPERTA EN ART, MODA I COMUNICACIÓ
Fiona treballa en molts projectes a l´hora però actualment està preparant el que serà el seu nou programa a la televisió: Fiona te necesito (Antena 3). Els cástings son a punt de començar. Per més informació visteu el seu blog a la revista Hola.com: Blog de Fiona Ferrer


Una fotografia del dia de les seves noces amb Jaime Polanco a Tenerife. Una festa super luxosa amb més de 500 convidats d´excepció. Aqui amb el seu marit, la periodista Ana Rosa Quintana, la cantant Marta Sánchez i Paloma Cuevas.

Va ser l'art el seu primer gran treball i no la moda...
"Vaig Estar fent pràctiques en Sotheby´s amb Dolores Smithies i allò ja va anar tot un assoliment perquè ningú donava un duro per mi. Ella va ser la qual em va introduir en aquest món i la qual em va permetre conèixer a molta gent. D'aquí vaig passar a treballar para ArteMundi fins a convertir-me en la seva directora de comunicació. Es resumeix molt ràpid però vaig passar molt, fins i tot vaig haver de vendre el meu cotxe per a iniciar un projecte. Però sense esforç, sense constància, no s'aconsegueix gens."

Avui Fiona serà una sirena de la tripulació de PIRATES I SIRENES!

0 comentaris:

Publica un comentari a l'entrada

 
Design by Pocket
This template is brought to you by : allblogtools.com Blogger Templates